Alaçam Belediye Başkanı Ramazan Özdemir, personelimizle iftar yemeğinde bir araya gelmenin huzurunu ve mutluluğunu yaşadık. Aynı sofrayı paylaşmanın verdiği kardeşlik duygusuyla birlik ve beraberliğimizi bir kez daha pekiştirdiğimiz bu özel gecede, belediyemize yıllarca emek vermiş kıymetli mesai arkadaşlarımızı da unutmadık.
Bu yıl emekliye ayrılan değerli personellerimize, hizmetleri için gönülden teşekkür ederek plaket takdim ettik. Emekleriyle ilçemize kattıkları değer her zaman takdirle anılacaktır. Kendilerine sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir emeklilik hayatı diliyor, ilçemize verdikleri hizmetler için bir kez daha şükranlarımızı sunuyoruz dedi.



