Alaçam Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla Şadibey Camii’nde Öğlen Namazı sonrası vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Yoğun katılımın olduğu programda birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün önemine vurgu yapıldı.Alaçam Belediye Başkanı Ramazan Özdemir, aşurenin toplumda kardeşlik, dayanışma ve bereketin simgesi olduğunu belirterek, “Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın ve gönül birliğinin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Alaçam Belediyesi olarak bu anlamlı günde hemşehrilerimizle bir araya gelerek aşure ikramında bulunduk. Rabbim yapılan hayırları, edilen duaları ve tutulan niyetleri kabul eylesin. Bu güzel günlerin ilçemizde birlik ve beraberliğimizi daha da güçlendirmesini temenni ediyorum” dedi.
