Çanakkale Zaferi'nin 110. yılını kutlama etkinlikleri kapsamında Cumhuriyet Meydanı'nda çelenk sunma programı ile başladı. Alaçam Cumhuriyet Meydanı'nda yapılan programa Alaçam Kaymakamı Fatih Kayabaşı, Belediye Başkanı Ramazan Özdemir, İlçe Jandarma Komutanı J. Teğmen Mevlüt Şen, İlçe Emniyet Müdürü Ramazan Aktaş, Gaziler, kurum amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve halkın katılımıyla 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Gününün 110. Yılı münasebetiyle Cumhuriyet Meydanı'nda çelenk sunma töreni düzenlendi.
Kaymakamlık ve Belediye Başkanlığı Çelenklerinin sunulması ile başlayan tören Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla sona erdi.
İkinci tören Osman Tural İmam Hatip Ortaokulunun hazırlamış olduğu program Saat: 14.00’te Halk Eğitim salonunda devam edecektir.


