Alaçam Öğretmenevi ASO Müdürlüğünde düzenlenen veda yemeğine İlçe Kaymakamı Fatih Kayabaşı ve Belediye Başkanı Ramazan Özdemir ile birlikte Kurum amirleri ve Kaymakamlık personelleri katıldı. İlçeden tayini çıkan Tapu Müdürü İbrahim Şimşek için samimi ve sıcak bir ortamda gerçekleşen veda yemeğinde bir konuşma yapan İlçe Kaymakamı Fatih Kayabaşı, İbrahim Şimşek için başarılı personellerimizden birisi olduğunu, işini en iyi şekilde icra etmeye çalışan ve görevine gerekli hassasiyeti fazlasıyla gösterdiğini belirtip, Tapu Müdürü İbrahim Şimşek'e çalışmalarından dolayı teşekkürlerini ifade edip, yeni görev yerinde başarılarının devamını dileyerek, kendisine plaket ve başarı belgesi takdim etti.
GÜNCEL
Yayınlanma: 25 Temmuz 2024 - 15:32
İLÇE TAPU MÜDÜRÜ İBRAHİM ŞİMŞEK'E VEDA YEMEĞİ
İlçemiz Tapu Müdürü İbrahim Şimşek'in, Kastamonu Tapu ve Kadastro 19. Bölge Müdürlüğüne Şube Müdürü olarak atanmasından dolayı veda yemeği düzenlendi.
GÜNCEL
25 Temmuz 2024 - 15:32
